Lite OS! Sadece 10KB!

Merhaba.
Bu yazımda sizlere sadece 10 KB boyutundaki işletim sistemi Lite OS hakkında bilgiler vereceğim.

LiteOS web sitesi
İndirme bağlantısı

İlgili birkaç haber:
CHIP
WebTekno
TeknolojiOku

Kısaca anlatacak olursak; işletim sistemi Huawei firmasına ait.
Geliştirilmeye 2007 yılında başlanmış. (Neredeyse eskiyecek benim yeni haberim oluyor.)
Nesnelerin interneti için özel olarak tasarlanmış bu işletim sisteminin, akıllı evler, giyilebilir teknolojiler ve diğer akıllı ürünler için kullanılması öngörülüyor.
Benim ilgilendiğim bölüm ise bu küçük işlertim sisteminin kaynak kodları.

Buradan kaynak kodlarına erişebilirsiniz.
Buradan da kullanım kılavuzu v.b belgelere ulaşabilirsiniz.

İlk araştırmalarımda AvrStudio'nun dosyaları ile karşılaştım.
İşletim sisteminde C dili kullanılmış.
Zaman buldukça kaynak kodlarını incelemeye devam edeceğim.
Sanal makinede deneme olanağım olursa onu da videoya kaydetmeyi düşünüyorum.
Şimdilik bu kadar.

Yazılımla kalın.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar